5 Şubat 2014 Çarşamba

WordPress Portal Teması-Sinpor


Hatırlarsanız ücretsiz ne teması yapayım? diye bir anket yapmıştım.

Anket sonucuna göre Portal Temasını seçtiniz. Açıkçası ben anket yapılırken bütün temaları çizmeye başlamıştım ve bazılarını bitirmiştim diyebilirim.

Portal Temasını da bazı değişikliklerden sonra yakın bir süre önce bitirdim.



Tasarım resimde gördüğünüz gibi oldu. Portal temasının sahip olacağı temel özelliklerden bahsedecek olursam;

* Sınırsız renk seçeneğine sahip. Haliyle temanın yeşil olduğuna bakmanıza gerek yok yeşil olan her yer istediğiniz başka bir renk olabilir. Renk paleti sayesinde istediğiniz rengi seçebileceksiniz. ( Bu özellik çok güzel oldu. )

* Header ve Footer için 2 ayrı menü alnı olacak bu menüleri istediğiniz gibi ekleyebilirsiniz.


* Sidebar kısmı bileşen destekliyor istediğiniz bileşeni ve eklenti bileşenlerini kullanabilirsiniz.

* İlk resim öne çıkan görsel ile ekleniyor

* Sitenin üstünde ve sadece anasayfada bir slider var. (Bu kısımı sonradan güncelleyeceğim hem detaya girmeye vaktim kalmadı, hem de sizi daha fazla bekletmek istemedim. )

* W3 Valid ve HTML5.

* Tema çok iyi SEOya sahip. Orjinal ve güncel içerikle arama motorunda çok hızlı yükselen bir siteniz olabilir.

* Logo değişim. (Şimdililik header.php den veya img klasöründe logo.png den logonuzu güncelleyebilirsiniz.)


İNDİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder