21 Ocak 2014 Salı

Habermatik V3 teması indir

 HaberMatik Manşet Sistemi, belirlediğiniz bir kategoriye eklediğiniz habberler otomatik olarak manşet alanında yayınlanmaktadır. Örnek olarak “Tüm Manşetler” isminde oluşturduğunuz bir kategoriye ekleyeceğiniz tüm haberler otomatik olarak manşet kategorisinde listelenecektir. Manşetlerde 12-15 adet haber görüntülenmektedir. Haber resmi ve haber başlığı manşet alanında görüntülenmektedir. Manşet alanına eklediğiniz haber resmi eğer çok büyükse sistem otomatik olarak resmi kırparak ilgili alana göre boyutlandırmaktadır.
Tema Özellikleri :
Arayüz Tasarımı XHTML & CSS ile kodlanmıştır.
    PHP & MySQL ile yoğrulmuştur.
    Site içi SEO uygulanmıştır.
    Sorgu sayısı en aza indirilmiştir.
    Tema Ayarları için kolay admin paneli hazırlanmıştır.
    Bileşen (Widget) desteklidir.
    Özelleştirilebilir reklam alanları mevcuttur.
    Haber resimleri için kolay kullanım (Özel Alan, Öne Çıkarılmış Görsel ve Varsayılan Resim)
    Timthumb ile otomatik resim boyutlandırma (Cache destekli)
    jQuery Manşet Sistemi 2 Adet
    Ajax üye giriş ekranı
    Özelleştirilebilir Menü ve Kategoriler
    İsteğe bağlı Sidebar (Yan Menü) seçimi

Yorum yapan arkadaşlara indirme linki yollanacaktır.

14 yorum:

  1. teşekkür ederim alabilir miyim

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ellerinize sağlık link alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  3. Hep bu temayı istemişimdir ellerine sağlık öztürk bey.

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar linkleriniz yollanmıştır kurulumla ilğili sormak istediğiniz bir şey varsa yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. Sayın Öztürk bey bana link gelmedi

    YanıtlaSil
  7. Emekleriniz için teşekkürler.
    Deneme amaçlı olarak ben de istiyorum. Memnun kalırsam lisansını da alacağım...
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. merheba
    ellerinize sağlık link alabilirmiyim
    bana paket lazim
    nereden indire bilirmiyim

    YanıtlaSil
  9. Sayın Öztürk bey bana link gelmedi

    YanıtlaSil
  10. öncelikle emeğinize sağlık herşey tamam fakat köşe yazarları bölümünü bir türlü aktif edemedim yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  11. paylaşım için teşekkürler..link gönderirmisin

    YanıtlaSil
  12. hocam bende link alabilirmiyim mail kan_erk@hotmail.com

    YanıtlaSil