21 Ocak 2014 Salı

Seda Diker’den yatak odası hikayeleri: Haz indir



Bu yazımızda Seda Diker’den yatak odası hikayeleri: Haz konusuna değindik.. Eğer beğenirseniz, facebook ve twitter hesaplarından paylaşarak bize destek olabilir, küçücük çocuklar gibi mutlu olup havalara sıçramamıza neden olabilirsiniz.

  İlişki Koçu Seda Diker, Destek Yayınları’ndan yeni çıkan kitabı “Haz” ile bir kez daha okuyucuları karşısına çıktı. Kitapta, üç ayrı kadının cinselliğe nazar açılarının, hayatlarını nasıl etkilediğini inceleyen Diker, karakterlerin sadece yatak odası öykülerini kaleme alıyor.

İşte kitabın üç anne karakteri:

Cinsel hayatı sönük, orgazm olmayı tam olarak keşfedememiş, sıradan ama toplumun gözünde “harika” bir evlilik yapmış İpek…

Adeta erkeklerin seks kölesi haline gelmiş, ama onlardan aradığı sevgiyi ve yakınlığı asla bulamamış, yetenekli, güzel, ama yapayalnız bir kadın, Arzu…

Kızlık zarını her ne pahasına olursa olsun korumak isteyen, ailesinden ağır baskılar görerek büyütülmüş, ama modern çağın serbest düzeninde, sevdiği adamla yakınlaşma dürtüleri içinde kıvranan, aşkı bulamamış Nihan…

Tüm bu kadın karakterler gerçek. Sadece onları koruma amacıyla isimleri, meslekleri değiştirilmiş.

Seda Diker’in yeni kitabı “Haz” ile sıra dışı bir cinsellik yolculuğuna çıkacaksınız.

Haz
Seda Diker
Destek Yayınları
Fiyatı: 22 TL

Pdf olarak okumak isteyen arkadaşlar yorum yaparsa indirme linkini yollayabilirim.

17 yorum:

  1. okumakta fayda var sanırım. teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Ben bu kitabı okumayı çok istiyorum.Seda Dikeri çok başarılı buluyorum.Bana linki yolarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçek itiraflar mı yoksa kurgumu merak ediyorum bu kitabı okumayı çok istiyorum.

      Bana linki yolarmısınız

      Sil
  3. Bu kitabi okumayi cok istiyorum

    YanıtlaSil
  4. kitabı gerçekten merak ediyorum.konusu ilginç birşeye benziyor

    YanıtlaSil
  5. Kitabı okumak isterim.

    YanıtlaSil
  6. Kitabı okumak isterim.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Kitabı okumak isterim.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. gerçek mi kurgumu merak ediyorum...linki yolarmısınız

    YanıtlaSil
  9. linki yolarmısınız. kurgumu gerçekmi merak ediyorum

    YanıtlaSil
  10. bu kitabı okumayı çok istiyorum..Bana linki yolarmısınız

    Yanıtla

    YanıtlaSil
  11. Buradaki arkadaslar linki alabildi mi ben de oneri uzerine kitabi ariyorum da

    YanıtlaSil
  12. Seda Dikeri çok başarılı buluyorum bu kitabı çok merak ettim linki yollayabilirseniz sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Linki yollarmisiniz? Simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
  14. Bana da yollayabilir misiniz kitabi almsitim ama arkadasimda kaldi pdf olarak tabletimde bulunursa cok mutlu olurum

    YanıtlaSil
  15. Bana da gönderebilir misiniz Ben kitabı almıştım aslında ama maalesef arkadaşımda kaldı bu yüzden tabletimde bulunmasını çok isterim

    YanıtlaSil