5 Şubat 2014 Çarşamba

Para kazanmasi Devre Disi kalan kanali silmek


Lutfen Dikkat: Bu islemleri yapmadan once silmek istediginiz hesapda Adsense hesabinizin olup olmamasina dikkat edin.Sileceginiz hesapta Adsense var ise,oncelikle adsense hesabinizi farkli bir maile tasiyip Yonetici yetkisini vermeden silme islemi yapmayin.

Arkadaslar bildiginiz gibi Para kazanma Devre disi kalma sorunu son aylarda karsimiza cikan buyuk bir sorun.Tabi her ne kadar para kazanmasi kapatilan kanallarin,kapatilmasina sebeb olan kanali bulup,o kanali silsekde bazen yeniden bagladigimiz kanallarda veya eskilerde tekrardan para kazanmalar gitmekdedir.

Bunun sebeblerinden bir tanesi,Kanali silmis olsaniz dahi,O kanala ait gmail urunlerini halen acik tutmaniz.Her ne kadar 100/100 bu iste kesin bir sonucu bilmesekde benim para kazanmasi giden kanalalrda yaptigim islem hep bu sekildedir.Ve hep olumlu sonuclar almisimdir.

Asagidaki resimlerle gosterdigim sekilde para kaznamasi giden kanallari komple sildigimde adsensemi hemen yeni kanallarimi baglayip kullanmaya devam ediyorum.Tabi burda para kazanmasi kapatilan kanali iyi tespit edip komple kokunden silmek geciyor.

Ayrica para kazanmanin kapatilmasina sebeb olan kanali bulsaniz dahi,diger kanallarinizda uyarili kanallar varsa onlarida silin.Bazen sebeb olan kanali sildiginizde dahi diger kanallarinizda uyari oldugu icin yeni bagladiginiz veyahut onceden para kazanmasi kapanmis ama geri actiginiz kanallariniz geri para kazanmasi kapatiliyor.Bu tur kanallariniz varsada silin hic tutmayin adsensenizde.

Youtube ayrica bazi kanallarda kanal silmeyi kullandirtmiyor size ve kanali silemediginiz icinde adsensenizi kullanamiyorsunuz.Buna karsilikda yine asagidaki resimli anlatimimi uygulayarak bu sorunu asabilirsiniz.

Bu para kazanma kapatilmasi olayinda benim uyguladigim adimlar sunlardir.

* Para kazanma kapatildiginda,sebeb olan kanali buluyorum ve asagidaki gosterdigim sekilde komple siliyorum google'den.

* Diger kanallarimda 2 uyarili yada 1 uyarili kanallar varsa onlarida acimadan siliyorum komple.

* Daha sonra google+ devre disi birakip ve yeniden aktif ederek 1 gun bekliyorum para kazanmasi kapatilanlarin yeniden acilmasi icin.

* Google+ islemi ile para kazanmasi yeniden acilan kanallar ile isime devam ediyorum,acilmayanlarida son 1 kez daha bu islemi deneyerek 24 saat bekliyorum.24 saat sonucunda acilmayan kanal kalmissa yani 2 kez deneme sonucunda halen acilmamaissa o kanalida komple siliyorum ki sonradan bu kanal yuzunden adsenseme zarar gelmesin diye.

* Butun bu adimlarin ardindan hem para kazanmasi acilan hemde yeni bagladigim kanallar ile ayni adsensemde sorunsuz olarak devam ediyorum islerime.

Iste benim surekli yaptigim islem para kazanma kapatildiginda.


1- Para kazanmasina sebeb olan kanalin gmailine giris yapin.Hesap kismina tiklayin.
 2.Acilan sayfada Veri Araclari kismina tiklayin

 3.Acilan sayfada Hesap ve verileri sil kismina tiklayin.

 4.Ve asagidaki gibi butun islemleri yaparak tarihin tozlu sayfalari arasina gonderin hesabinizi.
 Evet bu anlattigim sekilde yaptiginizda adsenlerinizi yeniden kullanabilir bu para kazanma kapatilmasina en hizli geri kaldiginiz yerden kazanmaya devam edebilirsiniz.

Bu anlattigim resimler yeni panel goruntuleri ile yapilmistir.Eski panel goruntusunde Hesap kismian tiklayip,acilan sayfanin en altindaki bu hesabi sil'den yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder