24 Ocak 2014 Cuma

Brezilyali güzel

Brezilyali güzel erkek ya da lezbiyen olsam hepsine verirdim (dedirten kızlar?)
ben bile bu hetero, bezmiş, prozaclı hallerimle üşenmiyorum her gün bir tanesiyle iki dakika muhabbet etmek için yolumu uzatıyorum mesela.
kendisi bir kahvecide kasiyerlik yapıyor.
çok seviyoruz birbirimizi, ayaküstü muhabbetlerimizi, karşılıklı gülüşlerimizi; hastasıyız.
latin enerjisi diye bir şey var kesinlikle (e ben de akdenizli sayılırım şunun şurasında, latinler kadar olamasam da)
işte görüyor musun sözlük, layf bazen çok san of e biç olabiliyor (bozdu beni bu gavuristan yemin ederim).
en yakın bildiğinden, sevdiğinden, hep yanında olmasını istediğinden göremediğin sevgiyi, sıcaklığı, efekşını böyle bazen tamamen yabancı olan, olması beklenen insanlardan görebiliyorsun. ah aaah teeeey....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder